esmaspäev, 11. veebruar 2013

Minu kindad ja müts


Kui ma nägin raamatut Käsitööpäevik ja pilti kinnastest, siis teadsin, et need kindad pean ma kuduma.
Aega võttis veidi ning eelmise aasta lõpus otsus ka teoks sai.



Kindad said valmis kootud juba novembri alguses, mõnusalt soojad.
Voodrikinnas on kootud maavillasest hallist ja piibelehe kirjas pealiskinnas peenemast valgest lõngast.
Idee pärineb Eveli Kaur`i raamatust Käsitööpäevik.
Mina alustasin kudumist pealiskindast ja alumise kinda kudusin pisut väiksma.


Esimeste külmade saabudes eelmisel aastal, oli see vist oktoobris, sain mütsi juba kanda.
Seega alustasin kudumist juba septembris



Lõnga oli täpselt 1 tokk järele jäänud paari aastatagusest vestist
Lõng on äärmiselt pehme ja mõnus, just mütsiks sobiv, et ei aja otsaesist sügelema.
Lõngaks Merino Silk (60% merino villa, 20% siidi ja 20% bambust).
Idee ajakirjast Käsitöö, kevad 2011 ja autoriks Ilukuduja


Pross mütsile ilmus alles jaanuaris.
See on minu hea sõbranna ja endise pinginaabri Annika kätetöö ja kink mulle sünnipäevaks.
Posted by Picasa

4 kommentaari:

  1. Need kindad on võrratud ja pilkupüüdvad. Kibelen samuti Eveli raamatu ilmumisest saati neid kuduma. Kas tegid nõelviltimise ka läbi või püsivad ka niisama kenasti koos? Päikest!

    VastaKustuta
  2. Tänud! :)

    Nõelaga torkisin kergelt läbi, põhiliselt serva. Seebivee ja sooja-külmaveega ei teinud üldse, mulle tundus, et ei ole vaja.

    VastaKustuta
  3. Oi, ilusasd! Ka mina kudusin sama mustriga lilla mütsi. ja imeilus pross.

    VastaKustuta
  4. Tänan!
    Heli, olen ka sinu kauneid sama mustriga mütse imetlenud!:)

    VastaKustuta