reede, 3. august 2012

AUGUST



Suve hääl me juurde jääb,
Justkui kauge une mäng
läbi jäise hõbeloori,
Näed et hanges teed, millel päike käib...

Suve hääl on kõikjal veel,
soojas tules tahmund leek
Kõigest sellest eales ei väsi,
raugeb viis, kuid suvepäev vaid jääb... 

Sellest ikka mõtlen ma veel,
nii kaugel on see , kuid siiski su sees.
Kui poleks iial olnud päevi nagu need,
Veel siis kõik tuulena kaob, kõik tuulena kaob...

Suve hääl me juurde jääb,
Justkui kauge une mäng
Kõigest sellest eales ei väsi,
Ärkab meel, kuid suvepäev vaid jääb...
 
               T. Kurmet, Virmalised "Suve hääl"


♥ 

Ja ongi suve viimane kuu käes.
Suvi on mõnus - tegemisi, toimetusi ja igasugu üritusi on nii palju, et kohati tekib rahutus, et palju jääb tegemata ja nägemata. Kuid siiski, saab ka  palju tehtud ja käidudki. :)
Alganud on saagikoristus ja hoidiste tegemise aeg



Marjad on  minu ema korjatud ja ka moosid on valmistanud ema. Minu poolt on purgid siltidega kaunistatud.
Siinkohal tänan Marju`t, kelle blogist - Tassike elu topelt koorega - need kaunid sildid pärinevad.
Tänan!


Minu lemmik on vaarikamoos, lastele meeldib mustikamoos. Talve jooksul kulub meil peres ka mustsõstramoosi ning punasesõstramahl meeldib meile väga. Veel on varutud punase -mustsõstramahla.


Talve jooksul kulub meil mustsõstramoosi mitu purki ning punase- mustasõstramahlagi  mitu- mitu pudelit. Vaarika moosist rääkimata.


Mulle väga meeldivad need vahvad värvilised sildikesed!
 

♥  
Posted by Picasa

1 kommentaar: