kolmapäev, 30. mai 2012

Tüdruk luikedega


 
Epp Maria Kokamägi õrn looming on jäädvustatud kuldsesse mahagonist raami.

Kahjuks ei ole mul ühtegi originaal Epp Maria maali, kuid imetlenud olen neid juba väga kaua.
Ehetega on võimalus omada killuke suure kunstniku loomingust



Minu jaoks on ka pakend oluline - lihtne, kaunis ja kuldne karbike. Suuepärane kingitus kunstist ja käsitööst lugupidavale naisele

  

Kirju ja Epp Maria Galerii  ühitööna on  valminud
mitu minaiatuurset ja väga kaunist ning naiselikku maali, mida kanda kõrvas või prossina

 
Minul on au omada, kanda ja särada "Tüdruk luikedega" kõrvarõngastega



Hetkel minu lemmikehted, kuid igapäevaselt sellist luksust ma kõrvas ei kanna, ikka erilisemad sündmused

  
Peatselt on plaanis saada omale ka üks pross. Hetkel  unistan "Rukkimaarjapäevast" ja "Roosad pärlid" kunstiteosest

Õrnad ja väga väga kaunid ehted.



Loodetavasti saan varsti näidata ka kudumisest pilte, hetkel palju aias toimetamist, lasteaed, kool, sünnipäevad ja töö ning paraku ei jää nii palju aega, et kududaPosted by Picasa

1 kommentaar: